Vraag: Ik heb een verkeerd artikel besteld! Kan ik mijn artikel retourneren of omruilen?
Antwoord:

Courante artikelen kunnen worden geretourneerd of omgeruild. Neem wel altijd eerst contact met ons op. Hou rekening met de volgende voorwaarden:

•  Je retourneert binnen 14 dagen na aankoop
•  Het artikel is onbeschadigd, compleet en ongebruikt
•  De originele verpakking (indien van toepassing) is onbeschadigd

•  Handelingkosten 15% worden doorberekend
•  Verzendkosten, ook retour MP zijn voor eigen rekening

Voor speciaal bestelde of incourante artikelen wordt een bedrag van € 50,-- plus 25% van de artikelprijs als verwerkingskosten in rekening gebracht.

Speciaal op maat gemaakte artikelen zijn uitgesloten van retourneren.

Let op! Je dient altijd eerst contact met ons op te nemen om akkoord te krijgen voordat je iets retour stuurt. 
Retouren waarvoor geen toestemming is verleend worden door ons niet geaccepteerd!

Vraag: Wat bedragen de verzendkosten?
Antwoord:
Transport-levering is berekend af MouldPro Denemarken.
Transport/administratiekosten bij online geplaatste orders zijn standaard € 17,50.
Online bestellingen vanaf € 200 Franko levering!
Expresse zending is mogelijk (indien voorradig ) tegen een toeslag vanaf € 35 (levering de volgende werkdag. Indien besteld op werkdag voor 12:00 uur. Bel ons om de mogelijkheden af te stemmen.
Spoedlevering middels koerier i.o. mogelijk tegen doorbelasting koerierskosten.
Uitzonderingen zijn artikelen waarvoor vervoer per pallet vereist is (€135).
Vraag: Is bestellen op rekening mogelijk en welke betalingstermijn?
Antwoord:
Standaard hanteren wij bij de 1e bestelling betaling vooruit. Daarna is bestellen op rekening mogelijk. Een telefoontje of e-mail kan volstaan.
Alle getoonde prijzen zijn exclusief NL BTW en gelden bij betaling binnen 30 dagen.
In overleg is, tegen toeslag, afwijkende betalingstermijn mogelijk.

Vraag: Ik heb een bestelling geplaatst. Wanneer ontvang ik de pro-forma factuur?
Antwoord:
Na afronding van uw bestelling ontvangt u direct een bevestiging per e-mail. Voor Nederlandse klanten wordt direct betaling via Ideal aangeboden. Voor Belgische klanten Bancontact. Aansluitend maken wij de pro-forma en e-mailen deze. Dit kan tot een paar uur vertraging hebben. Bij spoed is het daarom aan te bevelen om even te bellen
+31 (0)499 550520.
Betalingen graag t.n.v. 4Moulding.
Vraag: Kan ik ook afhalen?
Antwoord:
Mouldshop is geen fysieke winkel en derhalve niet ingericht voor afhalingen. 

Vraag: Kan ik extra korting verkrijgen?
Antwoord:
Wij doen ons best om ook bij enkelstuks een faire prijs te hanteren. De marges zijn daarom erg laag waardoor geen ruimte resteert voor extra kortingen. Wel komen de verzendkosten volledig voor onze rekening wanneer u online bestelt vanaf  € 200,-. (m.u.v. palletvervoer en expresse).